Monday, August 16, 2010

Secebis kenangan...Al-Fatihah

Salam,
Arini dah 3 hari blalu pemergian arwah mak jang(mak sedaraku) mhadap ilahi akibat kemalangan jln raya..walaupun arwah pergi tp masih bsyukur kerna 2 org cousin aku selamat dari kemalangan tsebut..tiada apa yg ingin ku coretkan hnya ingin mgimbas kembali zaman aku tadika dulu..act arwah slah seorg guru tadika aku kat mersing kanan dulu..dari situ la bmula salam pkenalan arwah ngn pak jang aku iaitu pakcik aku yg selalu anta aku ke sekolah..dari situ gak la aku jadi posmen tk btauliah..dan akhirnya mereka bnikah..kelakar la bila igt..aku doakan moga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan tempat org2 yg beriman..untuk cousin aku ,loqman dan aqilah cepat sembuh k..arifah, amizah,najihah n hadi moga kalian tabah k..loqman as abg sulong mesti kuat semangat untk adik2 n abah k n nti blk mesir blajar rajin moga nti leh jd doktor spt impian arwah ibu..we all always ada utk korg..dont wori..


Noha AJ

1 comment: