Monday, August 2, 2010

Aku manusia biasa..

Assalamualaikum..
Dah seminggu aku tk update blog ni..arini terasa ingin menulis sesuatu..ntahla maybe dengan cara menulis ni aku mampu merasa tenang..dulu masa aku masih dibangku sekolah, aku selalu ingin jd yang tbaik..dlm sukan selalu nk yg teratas, dlm bkawan pun aku mesti ingin mdahului, dlm bpersatuan pun mesti tselit nama diantara ahli2 ttinggi persatuan, igtkan budak nakal cam aku ni tk layak jd pengawas tp ada jgk tselit walaupun pengawas asrama tugas pun sama je ngn pengawas sekolah tp bab belajar aku biasa je still leh genggam ijazah..hahaha.Tapi hakikatnye, aku sebenarnye bukanla tbaik sebenarnya..masih ada kekurangan diri yang perlu aku perbaiki.. aku manusia biasa yang tidak lepas dari membuat kesilapan..aku jg manusia yg tk mampu puaskan hati semua orang..aku tk mahu hidup dalam kepuraan...salahkah aku bersikap jujur?? kenapa masih ada ingin mempertikaikan kejujuran aku..rahsia hati hanya ALLAH swt yg mengetahuinye..aku tetap aku..

Noha AJ

1 comment:

  1. jadilah yg terbaik utk diri sendiri, kerana ia lebih berhak memiliki..

    ReplyDelete