Thursday, July 1, 2010

Aku & Maha Pengasih

Betapa diri ini memerlukan kekuatan dari-MU..dah tk sanggup rasanya diri ini mengharungi dugaan-Mu..betapa hebat dugaan yang kau berikan padaku kali ini..arghhh!!!! betapa sekarang aku betul-betul terasa terbeban dgn karenah kehidupan ini...terasa ingin lari dari semua ini agar bisa semuanya aman tanpaku..sesaknya dadaku ini Ya Allah..seolah aku tak mampu untuk bernafas lagi...sakit sangat tluka sangat kecewa sangat hancur lulur hatiku ini, Ya Allah...Tetapi bila aku muhasabah diri, terfikir aku seketika betapa hebat dugaan Nabi Muhammad saw yg terpaksa baginda hadapi..kenapa aku mudah terlupa semua itu..Dugaan sekecil ini pun aku tak mampu hadapi dan terus mengeluh...Ya Allah,setiap saat aku bdoa agar Kau lindungi dan berikan ku kesabaran serta ketenangan dalam mengharungi ranjau kehidupan ini..Amin..


Noha AJ

No comments:

Post a Comment